lørdag 24. oktober 2009

Ikea-favoritt

Jeg ser det er mange andre bloggere som blogger om sin IKEA-favoritt - så da skal jeg 'herme' og legge ut min. Akkurat nå er det  arbeidsstolen Jakob som jeg kjøpte forrige helg. Nå er den slitte gamle Kinnarpsen kastet ut og Jakob har flyttet inn - og fått et deilig brunt saueskinn på seg for vinteren. Kanskje får jeg tatt et bilde etterhvert... Synes i alle fall at designen er overraskende god - føler ikke at det er en ren kopi av noe, men det er jo kanskje bare at jeg ikke vet bedre.

En av de store fordelene ellers er at setet kan svinges, slik at man ikke trenger å dra stolen ut og inn når man skal gå til og fra eller snu seg for å ta noe ut fra bokhyllen. Da blir det ikke noe savn at vi ikke lengre har kontorstol med hjul.


1 kommentar:

  1. Grattis med ny og fin blogg. Titter innom igjen :)

    God søndagskveld til deg.

    SvarSlett