søndag 5. desember 2010

Endelig.....

....denne har vært på ønskelisten utrolig lenge! Og endelig kom anledningen for å få den i hus - førjulshandel på House of Oslo med 20%!!!  Jeg vet at den finnes i 'alle' bloggerhjem - i alle fall de moderne - men jeg er så stolt og glad  og synes denne staken nå 'gjør' hele stuen! Glemte å kjøpe lilla adventslys da.... men hvitt gjør seg jo alltid bra. (Ser at bildevinkelen ikke var helt optimal, men....det for gå for denne gangen :-).)



























1 kommentar:

  1. hei
    takk for hilsen inne hos meg.
    så fin blogg du har
    grattis med ny lysestake. den er kjempefin.
    overta funkishus? det hørtes jo forlokkende ut! :)

    jeg har også eikeDots. elsker dem!
    http://apenthus.blogspot.com/2010/01/mine-dots.html

    vi blogges
    beste hilsner fra
    Åpent hus

    SvarSlett