onsdag 11. november 2009

Stuebord ønskes!!

Da jeg så dette bordet fra Bolia da det ble lansert på sensommeren ble jeg øyeblikkelig forelsket! Så greit å bare dytte alle interiørbladene, fjernkontrollene og diverse ruskomsnusk ned under bordplaten og vips - den perfekte skjulte oppbevaring i en superkul design. Det som gjør at det ikke allerede er bestilt inn til Hjem for 4 er at jeg stadig håper at det skal komme med en variant i lys eik.... selv om valnøtt er fint det også. Men bordet er jo bare noe av det beste jeg har sett på lenge!









3 kommentarer:

  1. Jeg synes også bordet er fint (men litt lite dersom man skal ha det til noe mer enn en to-seter). Valnøtt går forresten fint til lys eik. Vi har gulv i hvitkalket eik og mellom Egget-stolene våre står det et bord i valnøtt.

    SvarSlett
  2. Jeg har jo faktisk ikke sett det live ennå - dro raskt på Bolia for å se det etter at katalogen kom i posten - men det hadde ikke kommet i butikken ennå. Jeg tror nok jeg kunne leve med valnøtt også :-), får ta en tur og se det IRL på lørdag tenker jeg.

    SvarSlett